TERBONGKAR! INI PERLU ANDA TAHU TENTANG DIGI WWWOW AWARDS

10/05/2015 01:16:00 PM suria lekatlekit 0 Comments

TERBONGKAR! INI PERLU ANDA TAHU TENTANG DIGI WWWOW AWARDS. Digi WWWow Awards kini kembali. Yang mana rasa blog hangpa best sangat sila calonkan diri yer. Setakat dok perasan sorang2 je tak guna jugak, buktikan dengan mempertandingkan blog anda di Anugerah tersebar setiap tahun Digi WWWow Awards. Macam aku ni bukan taknak join bertanding tapi aku kan suka low profile. Satgi kalau calonkan diri kena join event tu aku tak mau la semua orang lari bila nampak muka puaka aku kat situ. hahahaha... Alasan sangat tau!


Hari ni blog puaka lekat lekit kembali berpuaka setelah kembali ke pangkal jalan puaka dengan header seram. header sweet like kencing manis sebelum ni rasa macam tak berapa taste pulak aku tengok. Rasa bukan identiti blog lekat lekit. Kena puaka2 sikit baru orang tak rasa blog aku kena hack hahahaha...

Bila dah berpuaka ni mula la ada entri hot & spicy.. kontroversi & sensasi. Rasanya ramai makhluk alam maya tahu kewujudan majlis Anugerah yang bernama Digi WWWow Awards. Antara anugerah yang di pertandingkan adalah anugerah untuk blogger dalam kategori apatah aku dah lupa. Sebenarnya bukan anugerah untuk blog jer banyak anugerah lain seperti untuk mereka yang popular kat median sosial & ramai pengaruh. Banyak kategori.. untuk bussines online. Nanti korang tengok je kat sini MAJLIS ANUGERAH UNTUK BLOGGER & PENGGUNA MEDIA SOSIAL

Tapi ramai yang tak tahu apa kepentingan Majlis Anugerah Digi WWWow Awards ni di adakan. yang ni aku confirm ramai yang tak tahu jadi aku nak bongkarkan pada korang semua sesuatu yang mungkin korang tak pernah tahu selama ni. Kalau korang nak tahu meh baca pembongkaran ni kat sini >> Ini Sebab DiGi WWWow Awards Kembali Lagi <<

Jadi sapa yang dah calonkan diri dalam Digi WWWow Awards ni tak boleh nak buat apa. teruskan meraih undian je & aku ucap semoga berjaya. Kami2 yang picisan di pinggiran skrin ni cuma tumpang gembira je untuk hangpa. hahahaha

Moral of the story.. Sebelum mencalonkan diri dalam apa2 anugerah penting untuk kita tahu apa kepentingan majlis macam tu untuk kita bukan hanya untuk penganjur. Jangan kita di jadikan alat jer untuk keuntungan sebelah pihak. Peace Yo!

0 Komen Melekat:

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com